متن کامل خبر


 
جلسه دفاع از پایان‌نامه: آقاي محمد مقدم درخشان رشته مدیریت بازرگاني

خلاصه خبر: تاثير رسانه اجتماعي، بازاريابي توصيه اي و قيمت، بر نگرش مصرف كنندگان ايراني (مرد/ زن) در قبال خريد و قصد خريدِ پوشاك سبز (مطالعه موردي: شركت توليدي پوشاك انديشه)

ارائه کننده: آقاي محمد مقدم درخشان

رشته: مدیریت بازرگاني - مديريت استراتژيك

عنوان پایان نامه: تاثير رسانه اجتماعي، بازاريابي توصيه اي و قيمت، بر نگرش مصرف كنندگان ايراني (مرد/ زن) در قبال خريد و قصد خريدِ پوشاك سبز (مطالعه موردي: شركت توليدي پوشاك انديشه)
اعضاي هيات داوران نام و نام خانوادگي
1- استاد راهنما: دکتر اصغر مشبکي
2-  استاد مشاور: دکتر اسداله کردنائيج
3-  استاد داور داخلی: دکتر فرشته منصوري مويد
4- استاد داور خارجی: دکتر سيد مجتبي محمود‌زاده
5- نماینده تحصیلات تکمیلی: دکتر فرشته منصوري مويد
 
مکان: به صورت مجازی برگزار می گردد.
تاریخ: دوشنبه 1400/10/13 ساعت 10:00

12 دی 1400 / تعداد نمایش : 421