[ Print ]  [ Close ]

http://eng.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=17296   , 1403/02/31


مدیریت امور سیاست‌گذاری؛
دانشگاه تربیت مدرس دانشگاه برگزیده در حوزه فعالیت‌های انجمن‌های علمی- دانشجویی کشور


در آیین‌پایانی این رویداد دانشگاه تربیت‌مدرس در بخش دانشگاه‌های برگزیده، رتبه دوم برترین دانشگاه‌های کشور را در حوزه انجمن‌های علمی دانشجویی به خود اختصاص داد.

همچنین در بخش انجمن‌های برتر، انجمن علمی دانشجویی بیوفیزیک دانشگاه رتبه اول در بخش کتاب، انجمن علمی دانشجویی دانش‌شناسی رتبه اول در بخش فعالیت خلاقانه و انجمن علمی دانشجویی IEEE رتبه شایسته تقدیر در بخش محتوای دیجیتال را به خود اختصاص دادند.

در بخش اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی نیز از کتاب «راهنمای جامع دانشجویان مهندسی مواد و متالورژی ایران» که با مشارکت فاطمه حدادنیا، دبیر انجمن علمی دانشجویی سرامیک، تهیه شده است، رونمایی شد و در بخش کارگاهی این نمایشگاه نیز دانشگاه تربیت‌مدرس اقدام به برگزاری دو کارگاه آموزشی برای انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های کشور کرد .

بنا بر اعلام دبیر علمی چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی حرکت، ۱۷۹۴ اثر از انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های ایران و ۳۰۷ اثر از ۶۳ کشور دنیا به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.

گفتنی است دانشگاه تربیت مدرس پیش از این در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۹ به عنوان دانشگاه «برگزیده» و در سال‌های  ۱۳۹۵، ۱۳۹۶  و ۱۴۰۰ به عنوان دانشگاه «شایسته تقدیر» در حوزه فعالیت‌ انجمن‌های علمی دانشجویی کشور معرفی شده است.

 


09:52 - شنبه 7 خرداد 1401    /    شماره خبر : 17296    /    تعداد نمايش خبر : 669